سکوت صبح

وبلگ شخصی صادق داوری

سکوت صبح

وبلگ شخصی صادق داوری

اس ام اس های مرداد 92

                                        
  ok#I Love You*۱۴۴*

شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره ! برچسب ها : اس ام اس های مرداد 92, اس ام اس مرداد 92, مرداد 92, اس ام اس های مرداد, اس ام اس, اس ام اس های جدید, اس ام اس های 92


گناه شکستن روزه های امسال هم پای تو  . . .

این رمضان ، هر روز باید غم تو را  ” بخورم ” . . .

----------------------

دیـگر تـمام شـد
آرزوهـایم را گـذاشتـم در کـوزه
بـا آبـش قـرص هـای اعـصابم را مـیـخورم...!

----------------------

به شادی مردم اعتماد مکن برف ؛ تا می باری نعمتی ، چون بنشینی به لعنتشان دچاری !
همراه بی کس

----------------------

ok#I Love You*۱۴۴*

شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !

----------------------

عادت دارم هر روز

جایِ انگشــتانم را از روی شیشـه یِ مانیتور پاک کنم

آخـر نوازش کردن عکـــــس هایت عادت من است…

----------------------

تازه امروز پنجم ماه رمضونه ، حالا اگه عید بود الان سیزده‌ بدر بودا :|

----------------------

دیشب سردم شد رفتم کولر رو خاموش کردم، یهو بابام از خواب بیدار شد، گفت:
روحانی مُچکریم:|

----------------------

یه وقتهایی دلم میخواد یکی از پشت سر چشمام رو بگیره ازم بپرسه : اگه گفتی من کیم؟

منم دستاشو بگیرم بگم هر کی هستی باش ولی پیشم بمون

----------------------

چه داستان غریبیست داستان زندگی!

دستی که داس را برداشت همان دستیست که گندم را کاشته بود . . .

----------------------

دلم را

به روی عالم و آدم بسته ام

مگر ” دلبستگی ” همین نیست؟

----------------------

عمری زندگی کردم تا بدانم عشق چیست / عشق یک فرصت است ، تکرار آن ممکن نیست .

----------------------

من هیچم و تو در تمامِ هیچِ من همه ای . . .

----------------------

تازه امروز پنجم ماه رمضونه ، حالا اگه عید بود الان سیزده‌ بدر بودا :|

----------------------

ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻫﺎ ﺗﻮ ﻣﺎﺩﺭﺍﻧﻪ , ﻣﻌﺘﺎﺩﻩ , ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﺭﻩ , ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻗﺎﭼﺎﻗﯽ ﺑﺮﻩ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﻭﻥ ﻭﺧﺖ ﺩﺑﯿﺮﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ! ﻣﻦ ﻫﻢ ﺳﻦ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻓﯿﺜﺎﻏﻮﺭﺱ ﺑﻮﺩﻡ :||

----------------------

نه تشنم میشه نه گشنم میشه داستان چیه ؟
روزه هم روزه های قدیم
روحانی تو کاری کردی؟

----------------------

درد یعنـی

دلــــم بــراش خیلــــی تنـــــگ شده

امــــــا

هیــــچ غلطــــی نمـی تــونـــم بکنــــم …

----------------------

خسته ام....نه از راهی که آمده ام !!!

یاانتظاری که گاه امانم را میبرد...

خسته ام از تکرار ندیدنت...!!!

----------------------

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم

از تمام زمین یک خیابان را

و از تمام تو …

یک دست که قفل شود در دست من

----------------------

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست !
مرا شاد میکند !
لبخند را به دنیایم هدیه میکند . . .
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم !
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز تو این دنیا دوست دارم
!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد