سکوت صبح

وبلگ شخصی صادق داوری

سکوت صبح

وبلگ شخصی صادق داوری

اس ام اس های عاشقانه گلچین 92


                                          
                

واسـم دعــا کنــید

یه بیماری خیلی نــادر دارم

هر کیو می بینم فـک می کنم آدمـه

                                    اس ام اس های عاشقانه گلچین 92
برچسب ها : اس ام اس های عاشقانه گلچین 92, اس ام اس های عاشقانه, پیامک عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه 92, گلچین 92, اس ام اس, عاشقانه, گلچین

اس ام اس عاشقانه

سلامتی کسی که شکست وتنهاشد...ولی بازم تاریخ تولدعشقش رمزگوشیشه....

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

آرامــــتر سکوت کُن... صدای بی تُفاوتی هــایت آزارم میدهد!!! مخاطب ــخــــــاصــ

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت اندوه چیست ؟ عشق کدام است ؟ غم کجاست ؟ بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان عمریست در هوای تو از آشیان جداست . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

از همان روزی که “پایت” را از زندگی ام پس کشیدی

زندگی ام دگر “پا” نگرفت !

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

بیچاره گل فروش

تنها کسی است که ، وقتی با گل وارد خانه میشود همه غمگین میشوند . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

عزیزم هیچ میدانی

جزئیات چشم هایت

کلیات زندگی من است ؟

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

آهویم ﻣــﺮﺍ ﺩﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺷـﺖ . . .
ﺍﮔﺮ ﮔﺮﮒ ﻫـﺎﯼ ﺍﻃﺮﺍﻓـﺶ می گذﺍﺷﺘﻨـﺪ . . . !

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

دل آرام را بی تاب میکنی ، دل بی تاب را آرام

آخرش نگفتی:

تو ، دردی یا درمان ؟

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

زندگی شبیه شعریست

قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

غیر از “مرگ”

چیز دیگری جدایمان نمی کند

این قرار ِ اول من و تو بود

بعد ، ما “جدا” شدیم

“مرگ” “دیر” کرده بود . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

خاک بر سرِ تمامِ این کلمات

اگر تو از میانِ تمامشان

نفهمی من دلتنگم . . . !

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

قــاصدک هــم به مــا رسیــد ، خــبرش یــادش رفــت ….

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

چقد دلم تنگ شده

واسه شنیدن تپش های پر اشتیاق قلبت

که نفس هام رو به احترامش نگه می داشتم

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

به تو بدهکارم

دست کم یک جان ، برای هر لبخند . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

آدمایی که عشقشون رو مثل کانال تلویزیون عوض میکنن

آخرش باید بشینن برفک تماشا کنن !

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

نمى دانم چه رابطه ایست ؟

بین نبودنت با رنگ ها

دلتنگ تو که میشوم

زندگى ام سیاه مى شود !

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

اگه یه روز یکی با همه ی قلبش دوست داشت

حواست باشه

تو خاص نیستی

اونه که آدم کمیابیه و در حال انقراض

مواظبش باش . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

به سلامتی پسری که گفت :

اگه بمونی میشی “مادر” دخترم

اگه بری میشی “اسم” دخترم . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

واسـم دعــا کنــید

یه بیماری خیلی نــادر دارم

هر کیو می بینم فـک می کنم آدمـه

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

چشمانت

زیباترین درس ایست که خوانده ام

چه معلم خوبیست ، نگاهت . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

دلــــــــتنـگم

بــــــــرای او نـــه

برای منه قبــــل از او

چقــــدر قشنـــگ بــــودم . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

من رو نمیخواست

بتی که از من ساخته بود رو میخواست

واسه همین هر وقت خودم بودم دعوا داشتیم . . .

............. اس ام اس های عاشقانه جدید .............

لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد